    From: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: teleturniej - dochodzenie racji
    Date: Thu, 6 Feb 2003 15:33:24 +0100

    Witam

    > dwa miesiace temu bralem udzial w teleturnieju Wielka Gra.
    > Tematem byly Wielkie Podboje Arabskie w VII i VIII wieku (emisja tegoz
    byla 14
    > grudnia 2002), gdzie nie odpowiedzialem na pytanie za 10 tysięcy -
    "expert"
    > chcial by wymienic mu kraje wchodzace w sklad Zyznego Polksiezyca, i
    chcial
    > odpowiedzi Palestyna, Syria, i Mezopotamia.
    <ciach>

    Ech gracze gracze. Jak czasem ogladam teleturnieje i slysze poprawne
    (zdaniem ekspertow) odpowiedzi. To mnie nosi ze smiechu. I czasami mysle kto
    takie glupoty wymysla. A podane odpowiedzi czesto sa nieprawdziwe,
    nieprawidlowe. A najczesciej zauwazalem w teleturnieju: zyciowa szansa.
    Dlatego takie gry to nalezy z przymruzeniem oka brac. A na dodatek skoro
    kasa za darmo ( ech no tak zaraz oberwe ... wiedza nie ejst darmowa) to
    dlaczego zaraz larum podnosic. Czesto slysze ze ludzie tam sie bawia a
    pozniej jest ze sie sadza. Szkoda gadac.

    BTW pamietacie "Czar par" jaka to byla uprzejmosc i tak dalej a na czymn
    sie skonczylo na ciaganiu po sadach.

    Swoja droga dziwie sie zo jeszcze ogladamy te teleturnieje, takie glupoty i
    marnowanie czasu.

    Pozdrawiam
    AJA