  • Data: 2003-02-06 13:34:56
    Temat: Re: teleturniej - dochodzenie racji
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: <g...@p...onet.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : a ja wlasnie mam zamiar ich sadzic, jesli nie uznaja mi kolejnej
    reklamacji, za:
    :
    : - pozbawienie mnie 40 tysiecy zlotych

    w jaki sposób?

    : - pozbawianie mnie w sumie 6 tygodni urlopu (to juz druga reklamacja,
    ktora
    : skladam, podczas pierwszego teleturnieju rowniez mnie uwalili za swoja
    : niewiedze)

    a gdybyś wygrał miałbyś te 6 tygodni urlopu czy też nie?

    : - straty moralne, zwiazane z obciazeniem psychicznym, jakiego doznaje, co
    : powoduje zwiekszone ryzyko zawalu (ok, brzmi pompatycznie, ale tak
    naprawde to
    : jest taki kamien na sercu, ze hej)

    obawiam się, że tutaj nie masz żadnych szans

    : lacznie kwota pozwu - 500,000.00 PLN
    : ciekawe, czy mam szanse :-)

    na podstawie tego co piszesz dotąd u mnie miałbyś (gdybym był sedzią) 10.000
    na pewno.

    co do reszty nie widzę podstaw.
    acha i u mnie płaciłbyś koszty postępowania w całości, nie dlatego, że cię
    nie lubię, ale skoro wnosisz o 500.000 zł a wygrywasz 10.000, to żadna
    wygrana.
    Reasumując - nic byś nie dostał.
    Przemyśl jeszcze tę kwotę - nie zyjemy w stanach