  • Data: 2006-06-20 05:46:41
    Temat: Re: tajemnicze długi i wydatki żony- długie
    Od: "tegesik" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wojtaszek napisał(a):
    > Skoro teściowie tak bezczelnie z Tobą postąpili ( i nie widzisz w domu
    > żadnych zakupów za kredyty żony) to można mniemywać, że żona te
    > pieniądze daje swoim rodzicom, jej rodzice są workiem bez dna.
    >
    > Też tak uważam, ale skoro to ukrywa przed Tobą to jedyne wyjście odseparować
    > się od jej rodziców. To tak w kwestii ratowania małżeństwa, bo kasę i tak
    > dalej będzie im wysyłać, ale do czasu. Gdzieś już słyszałem o takim
    > przypadku.
    >
    > Wojtek

    hmmm.....
    z tym chyba byłoby najgorzej, żona zawsze podkresla zę łacząją
    wyjątkowe stosunki z rodziną, przy czym gdy mam jakieś "ale" do
    pewnych zachowań np. teściowej to zona nigdy jeszcze nie stanęła po
    mojej stronie, zawsze uważa że to ja się czepiam a zachowanie jej
    rodziców jest jak najbardziej normalne.
    z dawaniem kasy rodzicom trudno mi uwierzyc, ale.......