  • Data: 2006-06-20 05:56:14
    Temat: Re: tajemnicze długi i wydatki żony- długie
    Od: "tegesik" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Przecież wyraźnie pisał, że to jej własne konto.
    >
    > A on nielegalnie wszedł w posiadanie kluczy (czyli przełamał
    > zabezpieczenia).

    niby tak
    ale:
    środki zarobkowane przez współmałzonków są ich wspólnmi
    środkami więc de facto również moimi, a więc również mam prawo
    wiedzieć jaki jest ich stan.
    poza tym nie wszedłem w celu wyrżadzenia szkody ale wręcz
    przeciwnie, nie dokonywałem żadnej opracji na koncie. można z
    grubsza powiedzieć ze miałem zasadnione podejrzenia co do faktycznego
    stanu NASZYCH środków, bałem się o przyszłość finansową rodziny
    więc to zrobiłem w wyższej konieczności.
    ale to przecież nie o to chodzi, nie to jest sednem mojego (naszergo)
    problemu.
    w sazie zawsze moge zarządać sprawdzenia wydruków z konta bo mam
    uzasadnione poddejrzenia co sich stanu
    tegesik