  • Data: 2023-02-27 17:28:50
    Temat: Re: szyba
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Feb 2023 16:40:36 +0100, Shrek wrote:

    > Hałas.

    No i co z tego, ze halas zrobily?

    Policjanci widzieli, kierowca winny.

    > Trochę mają. Niezupełnie bez powodów są uważani za czwartą władzę.
    > Dlatego kulsony ich nieznoszą.

    > Zapewne jak się szambo wylało to sami zaczęli kłapać że to nie ich wina
    > tylko komendant im kazał, a przecież kulson nie będzie się z prawa
    > doktoryzował tylko wynonuje rozkazy.

    Byc moze, ponoc coraz glupszych przyjmują, to moze i tak bylo

    Tam jest odnosnik do
    https://epoznan.pl/news-news-120607-4_policjantow_w_
    tym_naczelnik_poznanskiej_drogowki_z_zarzutami_chodz
    i_o_uszkodzona_szybe_w_policyjnym_bmw

    Ale i tu nie ma szczegółów.
    I sie powolują na pierwszy artykuł, ale widac sami znalezc nie
    potrafią

    Jakis policjant postanowił zrobic swinstwo kulsonom i komendantowi?

    Czy przez halas w mediach znalazlo sie pare swiadkow i filmow
    uszkodzonej szyby wczesniej?

    https://epoznan.pl/news-news-126277-przemyslaw_kusik
    _nie_jest_juz_naczelnikiem_poznanskiej_drogowki

    https://epoznan.pl/news-news-128877-sprawa_uszkodzon
    ej_szyby_w_policyjnym_bmw_mieli_wrobic_niewinnego_ki
    erowce_przesluchano_funkcjonariuszy

    "Dwaj policjanci chcieli załatwić sprawę uczciwie, więc sporządzili
    notkę dotyczącą pękniętej szyby. Nie było to na rękę innym kolegom z
    pracy, którzy mieli świadomość, że koszt naprawy szyby w takim modelu
    BMW, to równowartość trzech ich pensji.

    [...]

    Policjant Krzysztof G, zeznał, że sądził, iż koledzy z pracy nie
    zdecydowali się na żadne mataczenie - Jednak cztery miesiące po
    odkryciu przez nas pękniętej szyby, we wrześniu 2019 r., dowiedziałem
    się, że jeden z kolegów z pracy jest wzywany przez Biuro Spraw
    Wewnętrznych (BSW). Postanowiłem wtedy porozmawiać w cztery oczy z
    naszym naczelnikiem Przemysławem Kusikiem. Spotkaliśmy się w niedzielę
    w pobliżu jego miejsca zamieszkania. Chciałem mu powiedzieć, że doszło
    do mataczenia, że inni zrobili ustawkę. Powiedziałem mu, że jeśli BSW
    mnie oraz Jacka o coś zapyta i do nas się dokopie, to powiemy prawdę.
    Sądziłem, że Kusik o niczym nie wie i że zrobi z tym porządek. Jednak
    okazało się, że nasz naczelnik wiedział o sprawie. Stwierdził, że
    sytuacja zaszła już za daleko i on musi w to brnąć. Przekonywał, bym
    nie przejmował się postępowaniem BSW, bo ono niewiele ustali i sprawa
    zostanie zamknięta. Zawiodłem się wtedy na naczelniku. Chciałem jak
    najszybciej skończyć z nim rozmowę - zeznawał w trakcie rozprawy
    Krzysztof G i relacjonował również, że po tej rozmowie z naczelnikiem
    Kusikiem zniknął notatnik, w którym zapisana była prawda dotycząca
    uszkodzonej szyby w policyjnym BMW. Krzysztof G. kontynuując zeznania
    wyjawił, że kiedy był w pracy, z kolei po jego notatnik przyszedł inny
    policjant - Zabrał mój notatnik, a ja mu powiedziałem, że nie chcę
    wiedzieć, co oni robią i że ja niczego nie będę przepisywać. On
    stwierdził, że tylko wykonuje polecenia innych osób."

    A i tak IMO trzeba miec znajomosci dobre, zeby BSW sie zainteresowało
    sprawą.
    Bo normalnie to sprawa do sądu, sad kierowce skaże, albo nie,
    i to by bylo na tyle.

    No chyba, ze mial rejestrator z kamerą z tyłu, i sie pieknie nagrało

    Odnajdzie ktos ten pierwszy artykuł? o, to chyba ten

    https://epoznan.pl/news-news-98860-poznanscy_policja
    nci_mieli_szukac_jelenia_by_obciazyc_go_kosztem_napr
    awy_uszkodzonej_szyby_w_policyjnym_bmw

    J.