  • Data: 2022-02-21 13:47:03
    Temat: Re: szury w życiu codziennym [Kto po wyzwaniu od "szurniętego" pobiegł się zaszczepić?]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Feb 2022 18:42:29 +0100, Kviat wrote:

    > To tak jak z chipami w szczepionkach. Przecież to tylko podejrzenie... i
    > jak się nie sprawdzi, to się nie sprawdzi, ale gówno już się przykleiło
    > i żyje własnym życiem.

    Nie wiem kto wymyslil te chipy w szczepionkach i sie odżegnuje ...
    no ale ogladales szczepionki pod mikroskopem ? :-)

    > Po chuj rzucać kretyńskimi podejrzeniami?
    > Albo, co stało się już twoją wizytówką, wiecznymi "wątpliwościami" na
    > poziomie umysłowym dziecka, byle tylko nie pozwolić żeby się gówno odkleiło.

    Na razie, to jakbys jednak nie przyjmowal do wiadomosci statystyk,
    ze szczepionki nie chronia przed zakażeniem niemal wcale.

    > Faszyści urządzili w lesie urodziny Hitlera. Wszystko jest od dawne
    > jasne i klarowne.

    No ale ilu tych faszystow bylo?
    8 w tym 2 z TVN?

    Strasznie liczne srodowisko ...

    > A ty za każdym razem jak ktoś porusza ten temat
    > wyskakujesz jak jakiś umysłowy niedorozwój ze swoimi wątpliwościami...
    > "a przecież tam byli dziennikarze, a może to dziennikarze zorganizowali
    > prowokację, a może..."

    Chyba nie zawsze.
    Ale jak widac - pismakom sie zdarza.

    > "Trzeba się szczepić."
    > "a po co się szczepić?"
    > "Może po to, żeby nabyć lepszej odporności."
    > "Ale po co"
    > "Po to, żeby nie zachorować i nie umrzeć."
    > I tak do zajebania :)

    No ale widzisz - zycie troche zmienilo twoj tekst
    -ale po co?
    -zeby nie umrzec, i zeby dlugo szpitala niezajmowac.
    -I zeby pandemie zatrzymac.
    -a nie, to raczej nie ...

    -wiec po co przymus szczepien, czy dyskryminacja?
    -bo minister z PiS tak sobie zyczy. A moze posłowie z opozycji :-)

    J.