  • Data: 2007-01-02 16:27:14
    Temat: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:end6lr$lem$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Z procedur się to bierze mówisz...?

    Obowiązek uprzedzenia o odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania wynika z
    art. 233 kk. Niby o 234 i 238 kk nie ma obowiązku uprzedzać, tym nie mniej
    obowiązujące druki mają wpisane to pouczenie wpisane, więc pouczyć trzeba. Raz
    na czas zdarza się, że policjant zamiast przyjąć zawiadomienie na druku
    zawiadomienia, to przyjmie na druku przesłuchania świadka. Zwłaszcza przy
    pisemnym zawiadomieniu o przestępstwie się, gdzie osobiście wydaje mi się
    słusznym postępowaniem. prokuratura wówczas strasznie złorzeczy. Te aspekty
    wynikają zatem wprost z obowiązujących przepisów prawa. Co do zakresu
    pozostałych pytań no to już nie ma ścisłej procedury w tym zakresie, ale
    generalnie muszą zmierzać do ustalenia WSZELKICH okoliczności sprawy.

    A co zidiocenia kobiet następującego bezpośrednio po gwałcie, to uwierz, że
    niektóre potrafią z siebie zrobić konkursowe idiotki.