    From: "Angie" <J...@O...EU>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Date: Sun, 31 Dec 2006 11:43:28 +0100

    news:en81br$oj2$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Przecież napisał że sama chciała

    To on tak twierdzi. Pewnie z polowa skazanych za gwalt twierdzi, ze "ona
    sama chciala".

    > Feministka?

    Ja? Nie. Uwazam, ze feministki sa obraza kobiecosci:)

    >jak chciała to chciała.

    JEŚLI chciala. Gdy Tyson trafil do pudla za gwalt to o ile kojarze ofiara
    dobrowolnie poszla do jego pokoju hotelowego o 1 w nocy. Adwokaci Tysona
    podnosili, ze idac tam zdawala sobie sprawe, ze zapewne nie beda grac w
    skrable. Sad uznal, ze to nieistotne - wazne jest ze NIE CHCIALA gdy Tyson
    zaczal byc bardziej 'romantyczny"

    > Oczywiście. A następnie zadzwoniłabyś do gościa i próbowała go
    > szantażować.

    To tez jego wersja. Poza tym, jak slusznie zauwazyl Liwiusz to moze byc po
    prostu forma zadośćuczynienia -ja bym łajdaka zawlekła przed sąd, ale moze
    ktos inny woli ukrecic sprawie łeb. Tym bardziej, ze w malych
    spolecznosciach dziala zasada, ze dziewczyna bedaca ofiara gwałtu jest juz
    jakas naznaczona - pewnie dlatego jednak wiele ofiar gwałtu nie zgłasza
    tego.Przezyly jeden koszmar - narazanie sie na drugi - procedury policyjne,
    sadowe i subtelnosci adwokatów oskarzonych i pozniejszy ostracyzm
    spoleczny - uwazaja za niemozliwy do przejscia. Ale jednoczesnie czy takiemu
    skurwielowi ma to jednak ujsc calkiem bezkarnie?

    Angie

    Angie