  • Data: 2006-12-31 03:57:03
    Temat: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Od: Tommy <n...@n...domain.la> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 31 Dec 2006 02:49:17 +0100
    B0L0 <b...@i...pl> napisał(a):
    > moja rada (nie prawnika) idz na policje i niech zrobia prowokacje. a
    > jk sie boisz to przynajmniej wynajmij detektywa bedziesz mial dowody
    > co i jak NIC NA WLASNA REKE bo zaplacisz i jeszcze ci dowala za
    > usilowanie przekupstwa...
    Słyszałem już o czymś takim, osoba którą znam z widzenia miała dziwną
    przyjemność uprawiania seksu z każdą napotkaną osobą w dyskotece
    (dziewczyną) sytuacja była podoba bo dziewczyna zrobiła to z nim na
    masce jego auta, miała 15 lat a on 20. Powiedziała mu że ma zapłacić
    tysiąc złoty. Chłopak poszedł na policję i przy policjantach zadzwonił
    na jej numer, ona wyśpiewała im wszystko do słuchawki. A on wcześniej
    nagrywał wszystkie rozmowy które z nią prowadził.

    Każdy nowszy telefon ma dyktafon, po jednym kliknięciu rozmowa nagrywa,
    plik opatrzony jest data zapisania oraz w przypadku symbianów numerem
    telefonu rozmówcy.

    Pomimo dowodów (nagrań) dobrze jest mieć świadka który potwierdzi twoją
    wersję, lepiej aby to nie była rodzina tylko np. detektyw.

    ps.
    Zrób tak jak on zrobił, szkoda żebyś szedł siedzieć za nieletnia k. ,
    dobrze ci radzę...

    --
    Tommy mailto:<tommy.public(at)gmail.com>
    http://skyline.ltd.pl