  • Data: 2006-12-31 09:49:10
    Temat: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Od: "Angie" <J...@O...EU> szukaj wiadomości tego autora

    news:en77cf$jqd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Skoro sama tego chciała, to zakładam, że śladów zgwałcenia żadnych nie
    > będzie.

    Slyszales o pigułce gwaltu? Brak obrazen nie oznacza braku gwałtu - oznacza
    po prostu ze ofiara gwałtu sie nie bronila - bo mogla byc np wlasnie
    nieprzytomna, skrajnie pijana czy po prostu sparalizowana strachem. Ja tez
    bym nie walczyla jak lwica, gdybym miala np pistolet przyłozony do głowy.
    Prezentujesz typ myslenia Leppera "hehe, przeciez nie mozna zgwalcic
    prostytutki". Szczerze mowiac, po Tobie spodziewalam sie jednak bardziej
    wywazonej opinii.

    > Fakt, że z Twojego samochodu skradła Ci dowód osobisty, to dodatkowa
    > poszlaka, że o żadnym gwałcie być mowy nie może.

    Ja bym na przyklad ukradla takiemu kolesiowi dowod, zeby a) miec dowod ze z
    nim bylam b) dowiedziec sie jak sie nazywa moj oprawca. Skoro poznala go na
    dyskotece to niekoniecznie mogla wiedziec jak sie nazywa gdzie mieszka etc.
    Przy skutecznosci naszej policji, wreczenie dowodu osobistego gwalciciela
    moze ulatwic jego identyfikacje i zmniejszyc szanse na "umorzenie z powodu
    niewykrycia sprawcy"

    Oczywiscie nie zakladam, ze watkotworca jest gwalcicielem. Ba, twierdze
    nawet ze jest trolem z kiepska wyobraznia. Odnioslam sie jedynie do pewnych
    moim zdaniem niescislosci w Twoim toku myslenia

    Angie