  • Data: 2008-11-04 19:32:13
    Temat: Re: szkoda calkowita
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    2400 to wrak

    ale masz prawo domagac sie tego zeby to ubezpieczyciel wzial na siebie wrak
    (jego sprzedaz) a Ty dostajesz calosc

    nie pamietam jak to udokumentowac, ale podobno sa do tego wrecz zobligowani,
    ale jak to zwykle pala glupa

    stala praktyka ubezpieczycieli jest pójscie "na zmeczenie" czyli odpisywanie
    sobie znanych potracen liczac, ze nikomu nie bedzie sie chcialo dochodzic
    swoich praw.......

    zdarzylo mi sie to dwukrotnie, dwukrotnie stanelo na moim - wystarczylo
    dobre pisemko, ewentualne 2-3 krotne ponowienie az NAPRAWDE zajal sie tym
    ich prawnik albo naczelnik wydzialu - wtedy okazywalo sie ze mam racje

    w sadzie przegraja taka sprawe jak Twoja i dobrze o tym wiedza

    Sebastian