  • Data: 2010-03-27 23:17:59
    Temat: Re: sytuacja jak u Barei
    Od: "p47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:holj5n$j2j$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > pomijajac ewentualne odszkodowania i twoje z nimi sie boksowanie
    >
    > jesli to wynajem na dluzej, niech twoi lokatorzy z umowa najmu pojda do
    > nich i zaloza licznik na siebie, oni nie zalegaja wiec umowe z nimi
    > podpisac musza i licznik zalozyc

    proponowałem im to na samym początku, choć , poniewaz mam z nimi zawartą
    umowe jeszcze za panowania starych przepisów, z duszą na ramieniu, bo
    najemca, wprawdzie porządny, ale jednak prawnik;-))
    Z niezrozumiałych dla mnie powodów nie byli tym zainteresowani, w
    przeciwieństwie do upustu na czynsz;-)

    p47