eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosystem dziala ;) umorzenie - sprawa z jednym odniesionym nabojem › Re: system dziala ;) umorzenie - sprawa z jednym odniesionym nabojem
  • Data: 2007-03-02 10:20:21
    Temat: Re: system dziala ;) umorzenie - sprawa z jednym odniesionym nabojem
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:pan.2007.03.02.09.00.02@olgierdrudak.com...

    > No i właśnie rzecz w tym, że ja uważam, że sprawca nie był winien
    > zarzucanego mu czynowi. I dlatego powinien coś z tym zrobić.

    A ile lat miales - Andrzeju - jak znalazles ten naboj?
    Bo moze w momencie jak go wrzucales do pudelka, zamiast od razu odniesc, nie
    miales 17 lat. Tuz przed 17-tymi urodzinami zapomniales o fakcie
    znalezienia/posiadania tejze amunicji i byles jej posiadaczem niaswiadomie
    (wina nieumyslna - a tutaj chyba tylko umyslne moze to byc przestepstwo :)

    Pozdrawiam
    SDD