  • Data: 2009-12-01 15:14:35
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb pisze:

    > Jak zwykle palnąłeś bo jest jeszcze perspektywa wiecznej nagrody

    No popatrz - to zupełnie jak w piramidach finansowych ;-> Tam też jest
    perspektywa potężnej nagrody :-P

    Uwaga formalna: zgodnie z oficjalną doktryną czynienie dobra i
    nieczynienie zła z powodu strachu przed karą i w nadziei na nagrodę jest
    niewłaściwe i się "nie liczy".

    [ciach]

    > Akurat wiesz co po co powstały religie.

    W celu łatwiejszego sterowania "owieczkami" - duh!