  • Data: 2009-11-28 20:40:57
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Smok Eustachy pisze:

    > Widze, że wprowadzenie abstraktu przerasta.
    > JAsny jest wniosek ze paragraf jest sprzeczny z neutralnością
    > światopoglądową i powinien być zniesiony.

    To prawo nie mogłoby w ogóle istnieć, bo ktoś może mieć światopogląd
    pozwalający np. na zabijanie ludzi wg. własnego widzimisię (jak to robią
    fundamentaliści religijni dowolnego wyznania).

    > Na tle Twojej furii to są baranki niewinne.

    Mojej furii? Gdzie? W którym miejscu? Chyba siedzisz przed lustrem,
    drogi fundziaku, i przypadkiem ujrzałeś swoją wykrzywioną "świętym"
    gniewem gębę ;)