  • Data: 2007-11-21 17:25:32
    Temat: Re: swistak pl i anulowanie aukcji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Nov 2007, t...@g...com wrote:

    > tylko po co? skoro ja naprawde nie potrafie wykorzystac wszystkich
    > funkcji i gdybym mogl naprawde anulowalbym aukcje za takie pieniadze :

    Narażę się tezie którą przedstawił SDD, ale co tam ;)
    Chyba do Ciebie nie przemówili: problem w tym, że to co opisujesz jest
    MOŻLIWE lecz SPRZECZNE Z REGULAMINEM.
    Nie wolno zrywać aukcji "wot tak", w szczególności do tego żeby
    "nie sprzedać za taką cenę" masz aż dwa mechanizmy: cenę minimalną
    oraz wartość początkowa.

    > ( jeszcze przed czasem bym zdazyl, gdybym mogl wejsc szybciej na
    > Internet. japierdole co za ludzie:( wiemm, ze zrobilem tak jak nei
    > powinienem, wcale nie mowie ze dobrze... to bylo niezamierzane

    Ale to na tej zasadzie, na ktorej większość kierowników pojazdów
    samochodowych marudzi, że taki rowerzysta (ciekawe dlaczego *również*
    nie pieszy?) powinien zdawać egzamin z zasad używania drogi.
    Twój błąd NIE LEŻY w tym, że nieprawidłowo nie zdążyłeś zerwać aukcji!

    pzdr, Gotfryd