  • Data: 2008-04-11 08:32:55
    Temat: Re: święta innych religii a urlop
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11.04.2008, o godzinie 10.08.55, na pl.soc.prawo, LukaszS napisał(a):

    > Ja wychodzę z założenia, że praca jest od pracy, więc w pracy nie
    > "ewangelizuję". A jesli chodzi o obciach, to zwykle ja miałem ubaw z innych, a
    > nie inni ze mnie :) Najbardziej lubię wchrzaniać mięsko w piątek i patrzeć, jak
    > inni mi zazdroszczą :P.

    Są jeszcze jacyś ludzie, którzy się tak przejmują tym, co inni robią? Ja
    też czasem jem mięsne pokarmy w piątki, ale nie zauważyłem, żeby ktokolwiek
    mi tego zazdrościł. W szczególnie postne dni w pracy mięsa nie jadam, żeby
    innym smaka nie robić ani nie obżeram się jak świnia, bo uważam, że to
    chamskie by było (mimo, że pewnie nikt by na to uwagi nie zwrócił).

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*