  • Data: 2008-04-11 11:16:19
    Temat: Re: święta innych religii a urlop
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 11 kwiecień 2008 10:08
    (autor LukaszS
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ftn6an$28j$1@news.onet.pl>):

    > Ja wychodzę z założenia, że praca jest od pracy, więc w pracy nie
    > "ewangelizuję". A jesli chodzi o obciach, to zwykle ja miałem ubaw z
    > innych, a nie inni ze mnie :) Najbardziej lubię wchrzaniać mięsko w piątek
    > i patrzeć, jak inni mi zazdroszczą :P.

    A oni lubią przeżyć jak im operacyjka grozi i transwuzyjkę lekarzyk zaleci i
    wtedy patrzą, jak Ty im zazdrościsz i jak Twoja rodzina żegna Cię ciepło na
    ostatniej drodze.

    Do tego lubią sobie po pracy spokojnie żyć w domu, bez latania po ludziach i
    robienia sobie obciachu marketingową mową.... W ogóle się zastanawiam czy
    to ma skuteczność większą niż 0,00000000001%, bo nawracanie kłamstwem,
    żebractwem i nękaniem ludzi chyba mało jest skuteczne.

    Tak się składa, że ten najbardziej opluwany i najbardziej znienawidzony w
    Polsce Kościół Katolicki ma najbardziej łagodne zasady wiary. Już nawet owe
    wspomniane przez Ciebie posty piątkowe zostały ZTCW zniesione i są
    dobrowolne.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com