  • Data: 2007-03-30 06:26:48
    Temat: Re: swiatla caly rok i inne pytania
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mach napisał(a):

    > Co wiecej jeszcze bedziesz musial przejsc badanie techniczne z takimi
    > swiatlami, chyba ze diagnosta ich nie zauwazy a policja nie skieruje cie na
    > badanie (zabierze dowod).
    >
    > Pozatym chlopie, przeciez to jest dla naszego bezpieczenstwa, swiatla
    > mijania zostaly tak zaprojettowanie aby oswietlac i byc widoczne - po co
    > wywazac otwarte drzwi?
    >
    > Zwolennik swiatel przez caly rok 24/h

    To, że coś może przyczynić sie do bezpieczeństwa nie jest argumentem,
    aby to wprowadzić. Na przykład - przy obniżaniu prędkości w miastach do
    50km/h argumentowano, że przyczyni się to do poprawy bezpieczeństwa. To
    prawda. Ale idąc tym tropem rozumowania: należy zatem obniżyć prędkość
    do 40km/h. A potem do 30km/h. Używając ciągle tych samych prawdziwych
    argumentów. Dlaczego więc tego się nie robi?

    Ogólnie jazda ze światłami w dzień jest minimalnie bezpieczniejsza,
    jednak wprowadzenie nakazu palenia świateł w każdej sytuacji uważam za
    głupotę. Jaki cel przyświecał ustawodawcy, że nakazuje palić światła w
    ciągu dnia stojąc w ulicznym korku? Możesz mi podać jakiś argument?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz