  • Data: 2004-03-21 22:00:07
    Temat: Re: świadome nieudzielenie pomocy
    Od: " LaPassione" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał(a):

    > Samobójca powiadamia z wyprzedzeniem o swoim zamiarze? I to, jak rozumiem, z
    > treści postu jakąś osobę, która z jakiegoś powodu powinna sie tą groźbą
    > przejać i ulec? Sorry ale to brzmi jak gówniarski szantaż. "jeśli mnie
    > kochasz to się ze mną umów, bo jeśli nie to się zabiję". Nic dziwnego, że
    > ktoś tego nie potraktował poważnie. A czemu ta pierwsza próba sie nie udała?

    Zamiast gowniarskiego szantazu o czyjes 'kocham' byla ciezka choroba i ktos
    kto oferowal wczesniej taka wlasnie pomoc, a potem w najtrudniejszej chwili
    zafundowal stek bzdur i klamstw i odwrocil sie plecami zostawiajac za soba
    stek wyzwisk.

    > Po wsparcie psychiczne trzeba się udać do psychologa. psychiatry lub
    > skorzystać z telefonu zaufania a nie obarczać kogoś trzeciego swoimi
    > problemami.

    Trzeba sie najpierw znalezc w takiej sytuacji, a potem pisac o psychologach,
    telefonach czy innych madrych rzeczach. Owszem, trzeba sie udac. Ta osoba
    udala sie do kogos, kogo uwazala na najblizszego przyjaciela.

    > I czemu to Cię dziwi? Postaw się w sytuacji tej osoby. Ktoś stosuje szantaż
    > emocjonalny, nie mogąc w zaden inny sposob wpłynąć na decyzję kogoś innego.
    > Dlaczego ten ktoś miałby się temu szantażowi poddać?

    Wytlumaczylam powyzej...To zupelnie inna bajka. Historia z rozhisteryzowana
    nastolatka nie zawracalabym sobie glowy.

    > Ciekawe, jakoś na studiach nikt mi tego nie powiedział.

    Powiedza Ci, gdy zaczniesz prace ;-)

    pozdrawiam....