  • Date: Tue, 27 Sep 2005 15:49:28 +0200
    From: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: świadczenie usług telekomunikacyjnych - warto?

    Tomasz Pyra napisał(a):
    > Podatki, podatki, podatki...
    > Comiesiecznych kosztow dojdzie Ci skladka ZUS (AFAIR to 520zl/mies). Na
    > 12 osob to juz by musiala byc spora podwyzka.

    Tego sie nie obawiam. To ma byc dodatkowe zrodlo dochodu. Pracuje na
    etacie, wiec placilbym tylko chorobowe. Poza tym zalozenie DG
    pozwoliloby mi na oficjalne rozreklamowanie sie i zdobycie nowych
    klientow. Mysle, ze nie byloby problemu ze dobiciem do liczby 50
    uzytkownikow na poczatek.

> [...]
    > archiwizowania calego ruchu na nosnikach stalych, przez obowiazek
    > rozkodowywania przez ISP transmisji szyfrowanych przez uzytkownikow, do
    > obowiazku "wstawienia" sobie w lacze urzadzenia posiadajacego osobna
    > linie do "sluzb"...
    > Zapewne nic takiego w najblizszym czasie nie powstanie, a raczej sluzby
    > dogadaja sie z duzymi operatorami sieci szkieletowych i tam zalatwia co
    > maja zalatwic.
    > Przeciez bez sensu zebys jako drobny ISP montowal takie urzadzenie,
    > skoro moze to zrobic raz a dobrze twoj dostawca internetu (pewnie TPSA,

    Czyli na chwile obecna nie ma zadnych obowiazujacych przepisow
    regulujacych te kwestie?

    --
    Pozdrawiam: BbT