  • Data: 2005-09-27 14:13:35
    Temat: Re: świadczenie usług telekomunikacyjnych - warto?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    BbT napisał(a):

    > Tego sie nie obawiam. To ma byc dodatkowe zrodlo dochodu. Pracuje na
    > etacie, wiec placilbym tylko chorobowe. Poza tym zalozenie DG
    > pozwoliloby mi na oficjalne rozreklamowanie sie i zdobycie nowych
    > klientow. Mysle, ze nie byloby problemu ze dobiciem do liczby 50
    > uzytkownikow na poczatek.

    No to mysle luzik, z DG zawsze mozna jakies dodatkowe korzysci wyciagnac
    (fakture wystawic jakiemus przygodnemu klientowi za jakies uslugi itp),
    z drugiej strony mozna sobie sprzet w koszty puszczac, z trzeciej musisz
    sobie kosztow narobic (bo inaczej znowu podatki, podatki i podatki).

    [...]

    > Czyli na chwile obecna nie ma zadnych obowiazujacych przepisow
    > regulujacych te kwestie?

    AFAIK to nie ma.
    Poza tym ze chyba musisz udostepnic swoje lacza jak ktos przyjdzie ze
    zgoda na podsluchiwanie kogos, ale z tym raczej nie ma problemu.