  • Data: 2021-07-08 18:43:05
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.07.2021 o 16:33, Kviat pisze:

    > Ja nie jestem myśliwym, a wiem.

    Ale Ty jesteś wyjątkową jednostką. Nie jest to powszechna wiedza.

    > Chyba raczej trzeba dowiść, że jest opóźniony umysłowo. I to dużo
    > poniżej średniej. Albo, że jest głuchy.

    Co do tego ma słuch? Zwłaszcza w sytuacji, gdy podejrzewamy, że mogli
    coś krzyczeń w obcym języku.

    > Ale to trup na miejscu, czy może usłyszeli krzyk (trafionego, albo
    > kogoś będącego z trafionym)?

    Krzyku trafionego przeważnie nie usłyszysz w wypadku amunicji
    myśliwskiej, bo ona jest tak konstruowana, że ma zabić na miejscu.
    Dlatego jej nie wolno używać w wojsku.

    > Padł strzał. Ktoś krzyczy. Masz jeszcze jakieś wątpliwości?

    Padł strzał do dzika. Z tego kierunku krzyczą ludzie.

    --
    Robert Tomasik