    From: zizi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: street view i światowy "ciemnogród"
    Date: Fri, 15 May 2009 19:36:31 +0000 (UTC)

    > Jestem zwolennikiem ochrony prywatności, w tym danych osobowych
    > wszędzie, nie tylko w internecie....

    wyjasnij mi prosze, czym sie rozni w aspekcie prawnym robienie zdjec
    przez googleview i zamieszczanie ich w necie od robienia takich samych
    zdjec jakich mnowstwo znajdziesz w sieci przez internaotow, czym sie
    rozni od robienia filmow dokumentalnych ktore potem sa prezentowane w TV
    kinie, internacie... te zdjecia, filmy... tam ludzie tez sa jako "tlo",
    im nikt twarzy nie zakrywa, nie mowiac juz o pytaniu o zezwolenie
    publikacji...

    z ta ochgrona prywatnosci dochodzimy do absurdu....idz na dowolne
    blokowisko... domofony bez nazwiska, wchodzisz na klatke brak listy
    lokatorow, na drzwiach zadnych wizytowek, na wielu nawet numeru
    mieszkania nie ma!

    a z drugiej strony nasz-klasa, banki, operatorzy telefoniczni, sluzba
    zdrowia, zaklady gazowe energetyczne i cholera mozna tu wymieniac, ktorzy
    miela nasze dane, atakuja nas spamem ...

    zamiast zajmowac sie rzeczywistymi zagrozeniami zajmujemy sie jak zwykle
    bzdetami bo na tyle wystarcza nam wiedzy. google mozna atakowac jest to
    wrog w naszym zasiegu, nazwany i okreslony oraz zly bo duuuzy...