  • Data: 2009-05-15 19:52:41
    Temat: Re: street view i światowy "ciemnogród"
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zizi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:gukg7v$bq$...@n...onet.pl...
    > wyjasnij mi prosze, czym sie rozni w aspekcie prawnym robienie zdjec
    > przez googleview i zamieszczanie ich w necie od robienia takich samych
    > zdjec jakich mnowstwo znajdziesz w sieci przez internaotow, czym sie
    > rozni od robienia filmow dokumentalnych ktore potem sa prezentowane w TV
    > kinie, internacie... te zdjecia, filmy... tam ludzie tez sa jako "tlo",
    > im nikt twarzy nie zakrywa, nie mowiac juz o pytaniu o zezwolenie
    > publikacji...

    Czy te dostępnie obecnie są robione co metr?\
    Ja osobiście jestem przeciwny temu "street view", a to tylko dlatego, że google
    robi z danymi co chce.
    Są marionetką rządu usa.

    > z ta ochgrona prywatnosci dochodzimy do absurdu....idz na dowolne
    > blokowisko... domofony bez nazwiska, wchodzisz na klatke brak listy
    > lokatorow, na drzwiach zadnych wizytowek, na wielu nawet numeru
    > mieszkania nie ma!

    I co ci w tym przeszkadza? Jak chcesz do kogoś pójść to chyba wiesz jak trafić
    (numer bloku i mieszkania).

    > a z drugiej strony nasz-klasa, banki, operatorzy telefoniczni, sluzba
    > zdrowia, zaklady gazowe energetyczne i cholera mozna tu wymieniac, ktorzy
    > miela nasze dane, atakuja nas spamem ...

    Chłopie, jak zakład gazowy, czy energetyczny męczy Cię spamem? Wiesz co to spam?