  • Date: Fri, 16 Oct 2009 00:06:03 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: strażnik wyjmuje ulotki na parkingu hipermarketu

    Stachna pisze:

    > Tak

    Bredzisz.

    > i możesz na własnym terenie pod twoim zarządem ustalić własne
    > przepisy jak np. zakazy parkowania w określonych miejscach, tylko dla
    > pracowników, tylko dla wykupujących abonament, tylko dla dostawców
    > towaru, parokwanie dozwolone tylko w godzinach otwarcia sklepu.

    To nie są przepisy w sensie prawnym - wszystkie tego typu regulacje
    porządkowe są oparte w ustawach i nie mogą być z nimi sprzeczne.

    > Samochody osób niestoujące się do w.w. punktów będą odholowane na
    > koszt właściela na parking strzeżony do wyjaśnienia (dla
    > uprzyjemnienia 10km od miejsca parkingu).

    A kretyn próbujący wyegzekwować takie swoje "przepisy" utonie pod falą
    pozwów cywilnych i spraw karnych.

    > - zakaz wjazdu samochodów z
    > rejestracją "PALANT" i piszącym nadmiernie "ROTFL"

    Ty poważnie to piszesz, czy twoja ignorancja jest aż tak głęboka?

    >>> 2) kwestią ulotkarza jest jego znajomość - czy nie łamie prawa i
    > pkt. 2 regulaminu ZABRANIA SIĘ ROZNOSZENIA i ROZWIESZANIA ulotek bez
    > zgody ZARZĄDCY byleby szczęka za nisko nie upadła

    Dodaj jeszcze swoją prywatną karę i spróbuj zaangażować w ściganie za to
    policję ;)

    Dyżurny będzie potem tygodniami opowiadał o kolejnym "pacjencie" z kuku
    na muniu.

    > Łamiesz obowiązujące przepisy i niestosujesz się do nich - stanowisz
    > zagrożenie dla innych - jesteś osobą nieodpowiedzialną i być może
    > psychicznie chorą co stanowi zagrożenie dla innych użytkowników

    Zrozum, ignorancie, że w RP przepisy mogą być tworzone tylko przez
    ściśle określony organ - parlament. Nawet lokalne przepisy, tworzone
    przez gminy itepe, są zasadniczo tylko lokalnym uściśleniem przepisów
    ogólnych (ustaw i aktów wykonawczych do nich).

    > Jak wyżej przepisy obowiązują wszystkich - i ich łamanie należy
    > zgłaszać odpowiednim organom

    Owszem, ale w Polsce przepisami obowiązującymi wszystkich są ustawy. A
    nie jakieś chore produkty świra z manią wielkości, bo kilka metrów
    kwadratowych ziemi udało mu się kupić na własność.

    > A coś poza ROTFL potrafisz napisać obal argumenty, a nie posługujesz

    Co tu można argumentować? Konstytucja, artykuł 10 - zapoznaj się. Zwróć
    szczególną uwagę na pozycję "władza ustawodawcza".

    Przy okazji zapoznaj się z art. 5 (w kontekście twoich bredni o
    eksterytorialności terenów prywatnych). Art. 127 Kodeksu Karnego też się
    do tego odnosi - prywatna eksterytorialność to próba naruszenia
    integralności terytorialnej kraju!

    > się skrótem który za bardzo pewno nie rozumiesz jeżeli powiesz skąd on
    > się wywodzi i pełne jego znaczenie w ciągu minuty - to uwierzę, że go
    > znasz - a teraz pewno szybko gogle będziesz wertował

    Pochodzenie skrótu ROTFL znam - jeszcze z czasów FIDO (teraz ty sobie
    google przewertuj) - dużo lepiej, niż ty interpunkcję i gramatykę.