  • Data: 2009-10-16 06:52:52
    Temat: Re: strażnik wyjmuje ulotki na parkingu hipermarketu
    Od: "op23" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Jeśli już, to ktoś zaśmiecił samochód. A teraz inny cham chce zaśmiecić
    > parking.

    Jaki tam samochód ?! Ulotkarz nie pomalował go tylko ulotkę na nim położył.
    Sama może spaść, więc to, że ktoś ją odkłada niczego nie zmienia w temacie
    śmiecenia. Jest oczywiście element kultury, ale to raczej w sensie dbania o
    porządek właściciela parkingu a nie jego użytkowników, bo niby czemu setki
    ludzi korzystających z parkingu miałoby wyręczać właściciela.

    > Nigdy w życiu. Ba! Nawet ten ogromny wysiłek fizyczny, związany z
    > wyjęciem ulotki i wrzuceniem jej do śmieci, mnie nie zabija.

    Mnie też zabija, ale nie mam zamiaru tego robić za kogoś tylko dlatego, że
    mu się nie chce zadbać o to, by ulotek nie roznoszono. Jak dla mnie problem
    polega zasadniczo na tym, że powszechnie nie traktuje się ulotkarzy jak
    śmiecących, np rozrzucanie ulotek w blokach przed drzwiami. Z mentalnego
    punktu widzenia to zwykła WIOCHA a z prawnego ZAŚMIECANIE obejścia. Reszta
    to nieistotne pierdoły.

    > Tylko takie buraki, których myślenie boli, biorą śmieć i _bezmyślnie_
    > rzucają na ziemię.

    Masz problem z dyskutowaniem i tyle