  • Data: 2007-07-23 12:39:21
    Temat: Re: straz miejska a plakatowanie
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f80b6c$7g9$1@news.vectranet.pl...

    > Po pierwsze to nie wiem, czy nie przeszkadza, ale i tak mniejsza o to.
    >
    > Po drugie - SM jest od ścigania wykroczeń niezależnie od tego,
    > czy one komuś przeszkadzają, czy nie.

    tyle ze ten warunek decyduje o bycie wyroczenia, jezlei wlasciciel
    wyraza zgode na umieszczanie plakatow to nie jest to juz miejsc enie
    przeznaczone do tego typu rzeczy.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.