  • Data: 2007-07-23 14:01:33
    Temat: Re: straz miejska a plakatowanie
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    poreba napisał(a):

    > Sugerujesz, że właściwą jest procedura, w której napierw
    > oskarżamy/obwiniamy a potem dopiero odstępujemy od
    > dalszego postępowania jak delikwent zgodę przyniesie?
    > Coś na zasadzie oskarżamy faceta z telewizorem w łapach
    > a potem ewentualnie łaskawie odpuszczamy gdy przyniesie
    > dokumenty, że miał prawo go w łapach mieć?

    Sugeruję dokładnie odwrotną procedurę - że ukarzemy człowieka winnego, a
    nie wlepimy mu mandat (jak w tym przyladku), a dopiero później niech się
    odwołuje.

    Zgoda może być pisemna, ustna czy nawet domniemana (a niech kleją, panie
    :-). Obecnie - z tego co zrozumiałem - procedura mówi, ze jezeli
    "złapany na gorącym uczynku" nie dierży w zębach zgody, jest winny.

    M.