    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stluczka na drodze wewnetrznej
    Date: Sun, 25 Dec 2005 21:18:10 +0100

    m...@p...onet.pl napisał:

    >co to znaczy "u ciebie"? w moim pokoju w mieszkaniu rodzicow? :)
    Na przykład. Inaczej w miejscu gdzie zamieszkujesz, przebywasz. Moze
    to być twoje mieszkanie lub pokój u rodziców, lub pokój, który
    wynajmujesz od kogoś.

    > mnie intrygowac kwestia co jest moje a co nie...
    I słusznie, bo komornik może zająć przedmioty, które w tym
    pomieszczenu się znajdują, a włascicel (np. rodzice) bedzie musiał
    udokumentować, że dana rzecz należy do niego, a nie do ciebie.

    A wracając do tematu odmówiłaś przyjęcia mandatu, bo nie czułaś się
    winna czy miałaś wątpliwości czy policja może cię ukarać ze względu na
    miejsce (droga wewnętrzna) ? Przyznam sie także, ze coś mi tu nie
    pasuje (za mało podałaś danych), aby policjant (i sąd) uznał winnego
    nie tego, który cofał (lub obu cofających), ale właśnie ciebie, która
    jak twierdzisz jedynie stałaś.

    Artur Golański