  • Data: 2005-12-25 17:43:50
    Temat: Re: stluczka na drodze wewnetrznej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@p...onet.pl [###m...@p...onet.pl.###] napisał:

    > nie mogę sobie wyobrazić "technicznie" jak on tego człowieka
    znalazł.
    > jeśli by się świadek pojawił w momencie całej akcji spisywania
    przez
    > policje itd. to rozumiem. ale jakim cudem się znalazł świadek po
    kilku
    > miesiącach??

    On się mógł znaleźć nazajutrz. To może być przykładowo pracownik
    marketu. Policjanci przyjechali i zaczęli pytać i się znalazł.

    > może masz racje. ciekawe czy teraz jest to do odzyskania...

    Zazwyczaj kasety są cyklicznie zapisywane. Zależy ile mają kaset. Choć
    sporadycznie spotkałem się z zapisem na płytach i wówczas tego nikt
    nie niszczy.

    > najwyżej...
    > ja po prostu nie rozumiem założenia policji, ze to była moja wina.
    mój
    > samochód się nie poruszał... zatrzymałam się w celu "zachowania
    > odpowiedniej ostrożności", bo miałam ograniczone pole widzenia. i
    > właśnie w taki stojący samochód ktoś wjechał...

    Tu już mi trudno się odnieść. Musiał bym znać szczegóły.