  • Data: 2006-06-01 19:47:54
    Temat: Re: stluczka bez stluczki - odpowiedzialnosc OC
    Od: "Darek" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem - bez względu kto ma rację, to się to może skończyć tylko
    > w jeden sposób. Kierujący jadący środkowym pasem będzie się upierał,
    > że zajechano mu drogę. Kierujący jadący pasem prawy - choćby nie
    > widział tego - to będzie przy tym samym obstawał, bo takie rozwiązanie
    > pozwala mu w miarę szybko i bezkolizyjnie otrzymać odszkodowanie.
    > Kierująca jadąca lewym pasem na piśmie oświadczyła, że jest sprawcą
    > kolizji i zajechała drogę jadącemu środkowym pasem. To, choćby teraz
    > nie wiem co mówiła, to nie ma sądu, który by jej uwierzył. Jedyne, co
> [...]

    Hmmm, tylko pisałem wcześniej, że stało się to pod presją. Pierwszy raz
    znalazła się w takiej sytuacji. Fakt, podpisała. Tylko, że już kwadrans
    później tego żałowała. A żałowała dlatego, że myślać o zdarzeniu cały czas
    doszła do wniosku, że jednak nie była winna.
    Gwoli uzupełnienia. Ona nie dojechała do końca pasa i nie stała, tylko
    zbliżała się do tego końca. A prędkość, z jaką poruszały się samochody,
    oscylowała w granicach 40 km/h

    Darek