  • Data: 2007-01-03 15:37:57
    Temat: Re: stare prawo jazdy
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "severin" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:eng93v$vnc$1@news.onet.pl...

    > A nie było w tej sprawie jakiegoś orzeczenia TK???

    Nie TK, tylko WSA czy NSA bodajze, mialem to kiedys w reku. Nie wiem czemu
    TK tym sie nie zajal, moze prawnicy na tej grupie beda wiedziec.

    Minister wlasciwy ds komunikacji przekroczyl swoje kompetencje wydajac
    rozporzadzenie w sprawie wymiany praw jazdy. Policja karze za "stare" PJ,
    orzeczenia TK nie bylo i nie bedzie - raczej, a wedlug tego orzecznictwa
    WSA/NSA stare PJ powinno zachowywac waznosc do momentu jego wymiany - a dla
    Policji to nic nie znaczy, bo owe rozp. jest niezmienione etc. i dalej
    "leca" po staremu.

    Moze ktos, kto sie lepiej na tym zna wytlumaczy nam (mi takze) czemu jest
    zastoj w temacie, skoro na dobra sprawe nie wiadomo, jak to prawidlowo
    powinno byc ? Rozporzadzenie, choc jest zle, dalej jest niezmienione.

    Dziekuje

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl