  • Data: 2007-01-04 08:26:14
    Temat: Re: stare prawo jazdy
    Od: severin <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    badzio napisał(a):
    co nie zmieina faktu ze gdy
    > prawko traci waznosc (bo np jest terminowe) to jazda z takim
    > przeterminowanym prawkiem to mandat

    Moje stare prawo jazdy zostało wydane bezterminowo, wiec o jakimkolwiek
    przeterminowaniu nie może być mowy. Jedno jest pewne, jeśli mnie złapią
    ze starym prawkiem to pewnie będą mieli daleko i głęboko w d....
    orzeczenie jakiegoś tam NSA (bo niby co ma tu do rzeczy Narodowa Agencja
    Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej:P), jak nie przyjmę mandatu
    skierują sprawę do sądu..., nie mam ani czasu ani ochoty ciągać się po
    sądach więc pozostaje mi chyba tylko ścisnąć pośladki i poczekać do
    wydania nowego prawa jazdy, choć bije mnie to trochę po kieszeni...