eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawostanowisko pracy a prywatne rzeczyRe: stanowisko pracy a prywatne rzeczy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate1.onet.pl!niusy
    .onet.pl
    From: "Grzegorz" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stanowisko pracy a prywatne rzeczy
    Date: Tue, 02 Sep 2008 19:32:35 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 36
    Sender: k...@n...onet.pl
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <g9jqkv$82q$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate1.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate1.onet.pl 1220376756 6599 213.180.130.17 (2 Sep 2008 17:32:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Sep 2008 17:32:36 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 195.242.183.70, 192.168.243.171
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; SunOS i86pc; pl-PL; rv:1.8.1) Gecko/20061024
    Firefox/2.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:551706
    [ ukryj nagłówki ]


    > Fantazjujesz szanowny panie.
    >
    > PawełJ
    >

    > Fantazjujesz szanowny panie.
    >
    > PawełJ
    >
    Nie nie fantazjuję. Wydaje mi się, że taka sytuacja jest jak najbardziej realna.
    Przynoszę ze sobą dokument, z którym mam zamiar iść do urzędu po pracy, więc
    chowam go do szuflady, żeby nie leżał na wierzchu zgodnie z zasadą "czystego
    biurka".
    W zasadzie to należałoby zakazać przynoszenia czegokolwiek do pracy, a nie tylko
    trzymania w biurku. Bo wyobraźmy sobie sytuację, że przynoszę taki papier i
    trzymam w ręku i cały dzień wszędzie z nim chodzę, przepis z szufladą w ten
    sposób mam załatwiony.
    A wyobraźmy sobie sytuację, że kobieta (potrafią mieć dość duże torebki)
    przynosi taki papier w torebce. Czy wtedy jest OK? Czy to nie jest dyskryminacja
    osób bez torebek? Czy może szef będzie sprawdzał każdemu co ma w torebce? Czy
    może zakażemy przynoszenia torebek, albo zdefiniujemy w regulaminie rozmiar i
    kształt torebki? A co jak ktoś przyjdzie z plecakiem?
    Czy chodzi konkretnie o szufladę? Jak będzie taki papier na wierzchu na biurku,
    to będzie OK? Czy też, źle? A co jeśli szanowna Pani będzie szukała czegoś w
    torebce i wyjmie na chwilę papier i położy na biurku? Czy w regulaminie będzie
    określone jaki jest minimalny czas leżenia papieru na biurku? Wydaje mi się, że
    w wystarczającym stopniu wykazałem, bezsensowność takiego zakazu. Bo możnaby się
    tak długo przepychać. I tylko dlatego, że w wielu miejscach pracoodawca nadal
    nie liczy się z pracownikiem, to taki spór przegrałby pracownik, ale nie oznacza
    to, że pracodawca ma rację.

    Grzegorz

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1