  • Data: 2008-08-31 21:57:18
    Temat: Re: stanowisko pracy a prywatne rzeczy
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMVHO ów regulamin może mieć na względzie właśnie taki efekt.

    A może też być podyktowany czym innym.
    Np pracownik banku ma kilka umów kredytowych odłożonych na "później" - bo
    nie pilne, bo ktoś nie przyszedł podpisać itd...
    Leżą sobie w szufladzie. Pracownik wrzuca w te umowy swój rachunek za
    telefon.
    Potem biorąc rachunek niechcący (całkowicie - bo mu się kartki skleiły)
    bierze też jedną z umów.
    W domu patrząc na rachunek widzi umowę. I ma problem bo wyniósł "tajne "dane
    z pracy.
    a jak takiej umowy zapomni z domu na drugi dzień i akurat klient przyjdzie?
    To co mu powie? "przepraszam, ale pańska umowa leży akurat u mnie w domu na
    biurku"? To co na to szefostwo?
    I zaraz dochodzenie - po co ,dlaczego. Niepotrzebny stres dla pracownika,
    pracodawcy i klienta.
    A żeby nie było to dokładnie taką sytuację przeżył kuzyn - bankier- wziął
    niechcący pierwszą stronę umowy bo miał coś tam swojego na niej położone.
    Premii nie dostał przez 3 miesiące.

    Uważam, że w takim przypadku zakaz posiadania "kser prywatnych " jest jak
    najbardziej uzasadniony.

    Drugim działem pracowników którym bym tego zabronił są wszelakiego rodzaju
    urzędnicy.

    Popieram jak najbardziej pracodawcę który taki zakaz wprowadził.

    --
    PawełJ