  • Data: 2008-08-30 10:02:23
    Temat: Re: stanowisko pracy a prywatne rzeczy
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g9b0ug$45g$8@inews.gazeta.pl...

    > Do ciebie natomiast jak najbardziej pasuje tutuł pracodawcy idioty.
    > Zastępcę widzę tez już masz.

    Widzę że nadzwyczaj łatwo przychodzi Ci ocenianie innych. BTW , tak samo
    postepujesz gdy rozmawiasz z kims twarzą w twarz?
    I jeszcze jedno - nie jestem pracodawcą. Jestem, pracownikiem , ale dla
    Ciebie pewnie nie ma to znaczenia. W końcu zaszufladkowałes mnie "od
    pierwszego czytania".
    Zdrowia życzę ( jezeli oczywiscie poglady o swoich rozmówcach równie
    szczerze i ochoczo twarza w twarz wypowiadasz)