eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawostanowisko pracy a prywatne rzeczyRe: stanowisko pracy a prywatne rzeczy
  • Data: 2008-08-30 12:20:31
    Temat: Re: stanowisko pracy a prywatne rzeczy
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Melipone" <m...@i...faked> napisał w wiadomości
    news:btcib4do6j8kp1j5424mntv56j15m941bv@4ax.com...
    > rozumiem, że niektórzy z was twierdzą, że nie powinno się trzymać
    > jakichś swoich prywatnych papierów, ale nie przeginajmy w stronę
    > wydumanych problemów, idę do pracy, opróżniam sobie skrzynkę z listów
    > i idę do pracy (powiedzmy że czytam po drodze), w pracy po prostu
    > zostawiam swoje papiery celem późniejszego zabrania, za 2, 3 dni -
    > wpada kontrola i wpadka, albo... przynoszę do pracy śniadanie i kawę w
    > reklamówce (jak kiedyś, mam już 2 takie w szafce), wpada kontrola...
    > to mam pytanie, powiedzmy, że kontrola mówi, że to własność firmy
    > (szuflada, szafka, biurko) i jest zakaz trzymania takich rzeczy (może
    > oprócz kubka) - co będzie jak przyniosę sobie własną szufladę i
    > zamontuje w biurku, szuflada jest mi potrzebna do wykonywania pracy
    > (trzymania służbowych papierów) - mogę powiedzieć, żę szuflada jest
    > moja (w sensie mogę mieć prywatną szufladę jeśli ona służy (pomaga) w
    > wykonywaniu mojej pracy)??

    A regulamin pracy jest?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1