  • Data: 2011-06-08 11:22:48
    Temat: Re: stalking, a windykacja dlugu
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.06.2011 12:29, BK pisze:

    > A jakie ma to znaczenie, ze sie przedawnila? Przedawniona wierzytelnosc to od innej
    matki?
    > Przedawniony dlug to w dalszym ciagu dlug i jak wierzyciel jest uparty ma pelne
    prawo wzywac
    > dluznika do zaplaty. Przedawnienie to tylko zarzut w procesie, ktory
    pozwala uniknac przymusowej
    > egzekucji dlugu z udzialem aparatu panstwa (sadu i komornika). Nie sprawia jednak,
    ze dlug
    > przestaje istniec, a domagajacy sie jego splaty wierzyciel staje sie pzrestepca ;)

> [...]

    OK, powiedzmy mam papier, że twój pradziadek pożyczył od mojego
    pradziadka 1000 rubli w złotych 5-rublówkach.

    Dla ułatwienia załóżmy, że spadki po drodze nie były odrzucane.

    Masz papier, że twój pradziadek dług oddał? Nie obchodzi mnie, co ty
    rzekomo wiesz, że niby oddał. Ja się pytam, czy masz papier?

    Nie będziesz mieć. Wobec tego masz u mnie dług i musisz mi go spłacić!

    Teraz rozumiesz istotę przedawnienia?