  • Data: 2008-07-05 08:47:38
    Temat: Re: sprzedaż samochodu otrzymanego w spadku
    Od: Jan Nepomucen <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 5 Jul 2008 08:14:41 +0000 (UTC), z...@g...pl
    napisał(a):

    > Wielkie dzięki za odpowiedź ale mam jeszcze jedno pytanie.
    > Czy to postanowienie sądowe o spadku oryginał w WK sobie kseruja i zwracają
    > czy oryginał zostaje w WK ?

    W WK orygianły są tylko do wglądu, robią sobie kopie i oddają spowrotem.

    Problem jest w sytuacji kiedy kupujący jest z innego miasta. Wtedy musisz
    dać mu oryginał, bo inaczej nie zarejestruje auta lub jechac z nim
    przerejestrować auto. Ja nie miałem ani czasu ani chęci dlatego kupujący
    dostał oryginał tak aby mógł wszystko sam załatwić. Zwłaszcza, że wydanie
    postanowienia kosztuje 6zł (koszt znaczków) i można zamówić dowolną ilość.

    --
    pozdr