  • Data: 2008-01-17 01:49:41
    Temat: Re: sprzedaż mieszkania bez księgi wieczystej,hipoteki
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:478eadbc@news.home.net.pl...

    > Sprzedasz bez problemu. Jak tak sprzedalem swoje. Idziecie do notariusza i
    > mowicie jak sprawa wyglada. To standardowa procedura.

    Jesteś pewien? Jeśli jest to zakup od developera i wyodrębnienie lokalu
    (a tak sądze z kontekstu), to żaden notariusz bez założonej księgi
    wieczystej w obrocie wtórnym tego nie sprzeda. Jedyny sposób, to po
    podpisaniu aktu odczekać z tydzień i zanieść do sądu wniosek o
    przyśpieszenie założenia księgi wieczystej, w związku z pilną potrzebą
    zbycia tego lokalu.