eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzedawca wprowadził mnie w błądRe: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Ktos <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Date: Tue, 22 Nov 2005 21:47:10 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 44
    Message-ID: <dm005u$nn7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <dlvqk9$s86$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@c...acn.waw.pl>
    <dlvtj7$bo7$1@atlantis.news.tpi.pl> <dlvtq6$n9d$1@inews.gazeta.pl>
    <dlvu7u$g9k$1@nemesis.news.tpi.pl> <dlvuhu$qgj$1@dami.com.pl>
    <dlvunf$g9k$2@nemesis.news.tpi.pl> <dlvvjs$lml$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: buv142.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1132692479 24295 83.29.193.142 (22 Nov 2005 20:47:59
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Nov 2005 20:47:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <dlvvjs$lml$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:344612
    [ ukryj nagłówki ]

    fotomania.pl napisał(a):
    > Użytkownik "Ktos" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:dlvunf$g9k$2@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    >
    >>Canon ip1600. Szukałem, szukałem i dowiedziałem sie tylko że takowe
    >>zamienniki nie istnieją i że zamienniki bedą dostępne w najlepszym
    >>wypadku za kilka miesięcy.
    >
    >
    > Masz racje nie istnieja i nie istnialy :
    >
    > Sprzedawca mogl tego nie wiedziec , jest pelno sprzedawcow ktora nie wie co
    > sprzedaje .
    > Nie ma zadnej podstawy prawnej do dokonania zwrotu tej drukarki ( zakup w
    > siedzibie ) Jeszcze do tego drukarka zostala rozpakowana ( to jeszcze
    > rozumiem ) ale drukarka zostala uzyta ( tego nie rozumiem ) i zaraz pozniej
    > dowiedziales sie ze nie ma zamiennikow . Sam jestes sobie winien .
    >
    > To ze drukarka nie posiada zamiennikow nie jest wada ukryta , ciekawe co
    > zrobilaby twoja madra glowa w przypadku kiedy po uzywaniu zamiennikow szlag
    > trafilby glowice .... serwis odmowilby naprawy ( uzywanie zamiennikow jest
    > eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem - utrata gwarancji ) Zapytalbys
    > wtedy na tej grupie w jaki sposob mozesz skorzystac z niezgodnosci towaru z
    > umowa ??
    >
    > Jeszcze raz napisze , jeleni nie brakuje ale ty jestes przykladem takiego
    > ktory sam sie wyhodowal . Wybacz za forme ale takie sa fakty .
    >
    >
    > Jacek
    >
    >
    >
    >

    To nie jest jakis sklep z prowincji gdzie wszyscy sprzedawcy znają sie
    na rzeczy. Sprzedawca dwókrotnie zapewnił mnie że ma tanie zamienniki
    (15zł) jak i tylko dwa razy droższe oryginalne tusze (czyli 30zł). A
    dostępne są tylko oryginalne tusze za 60-80zł a to róznica, co?
    Sprzedawca zapewnił mnie że drukarka jest bardzo tania w eksplatacji i
    tylko dlatego ją kupiłem.

    Drukarka że została tylko przetestowana, nie użyta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1