  • Data: 2005-11-22 20:42:52
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: "fotomania.pl" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ktos" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dlvunf$g9k$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Canon ip1600. Szukałem, szukałem i dowiedziałem sie tylko że takowe
    > zamienniki nie istnieją i że zamienniki bedą dostępne w najlepszym
    > wypadku za kilka miesięcy.

    Masz racje nie istnieja i nie istnialy :

    Sprzedawca mogl tego nie wiedziec , jest pelno sprzedawcow ktora nie wie co
    sprzedaje .
    Nie ma zadnej podstawy prawnej do dokonania zwrotu tej drukarki ( zakup w
    siedzibie ) Jeszcze do tego drukarka zostala rozpakowana ( to jeszcze
    rozumiem ) ale drukarka zostala uzyta ( tego nie rozumiem ) i zaraz pozniej
    dowiedziales sie ze nie ma zamiennikow . Sam jestes sobie winien .

    To ze drukarka nie posiada zamiennikow nie jest wada ukryta , ciekawe co
    zrobilaby twoja madra glowa w przypadku kiedy po uzywaniu zamiennikow szlag
    trafilby glowice .... serwis odmowilby naprawy ( uzywanie zamiennikow jest
    eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem - utrata gwarancji ) Zapytalbys
    wtedy na tej grupie w jaki sposob mozesz skorzystac z niezgodnosci towaru z
    umowa ??

    Jeszcze raz napisze , jeleni nie brakuje ale ty jestes przykladem takiego
    ktory sam sie wyhodowal . Wybacz za forme ale takie sa fakty .

    Jacek