  • Data: 2005-07-29 21:03:26
    Temat: Re: sprawa o alimenty a adwokat z urzędu ?
    Od: Krzysztof Krixy <k...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Walczak napisał(a):

    > Nie no, ja rozumiem, ale do mnie przychodza cale tabuny rozzalonych pan, ktore
    > maja zasadzone alimenty, a tatusiowie nie placa ani zlamanego grosza, wiec...? :-)

    Więc zbiorowa odpowiedzialność tak? Nieważne, że to ja utrzymywałem i
    utrzymuje nadal
    naszą rodzinę i dlatego też może kłamać, że mieszka gdzie indziej z
    naszym synem i prowadzi osobne gospodarstwo domowe żyjąc z pomocy
    rodziców, podczas gdy faktycznie mieszka zemną i żyje za moje pieniądze?
    Tylko, dlatego że moja była postanowiła ułożyć życie na nowo?
    Starając się opanować obecną sytuacje poznałem też ojców, którzy nie
    płacą na dzieci mimo szczerych chęci, bo nie mają, z czego brak pracy. A
    traktuje się ich jak zwyrodnialców którym się nie chce pracować.