  • Data: 2005-06-09 19:40:21
    Temat: Re: spór ze spoldzielnia mieszkaniowa - jaki sąd ?
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Włodzimierz Kowalski napisał(a):
    > nieprawidłowo to nie płać i niech spółdzielnia martwi się jaki sąd jest
    > właściwy i niech ponosi koszty sądowe. Powodzenia.

    nierzetelnosc wynika ze wskazan opomiarowania mieszkania - przez prawie
    3 miesiace spoldzielnia pobierala oplaty w/g normatywow zuzycia a nie
    rzeczywistych wskazan od chwili zamontowania licznikow (oczywiscie na
    moj koszt) i do dnia dzisiejszego nie rozliczyla pobranych "górką" oplat.

    tylko co mam zrobic, zlozyc pisemne oswiadczenie ze w zwiazku z brakiem
    reakcji na reklamacje postanawiam zaliczyc nadplate na poczet przyszlych
    oplat i samemu rozliczyc sporna kwote ?
    to nie rozwiazuje problemu bo mam przeczucie ze wczesniej czy pozniej
    np. nie uwzgledni w rozliczeniach (do zwrotu) mojego mieszkania i
    cichcem potraci sobie sporna kwote... albo zadluzenie (wedlug ich
    rachunkowosci) bedzie ciagnac sie latami.