  • Data: 2005-11-04 14:09:05
    Temat: Re: spór z Zarządem Dróg Miejskich - prośba o sugestie
    Od: "Grzałka" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Piszesz ze cegly byly na cos przeznaczone, ale zmarl jej maz i w
    > zasadzie juz nie sa przeznaczone na nic - jezeli nie ma widokow na uzycie
    > ich zgodnie z planem, to moze po prostu komus je sprzedac - przyjedzie i
    > zabierze.

    Tyle tylko że jak napisałem płot z siatki który jest za cegłami jest bardzo
    podziurawiony i w zasadzie nie spełnia swojej roli ogrodzenia, a po
    usunięciu cegieł coś trzeba z tym zrobić (założenie czegoś nowego - choćby
    nowej siatki to też wydatek istotny dla tej pani. Na pewno nie jest w stane
    zrobic tego od razu - kwestia finansowa)