  • Data: 2005-11-05 21:57:59
    Temat: Re: spór z Zarządem Dróg Miejskich - prośba o sugestie
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle tylko że jak napisałem płot z siatki który jest za cegłami jest
    > bardzo podziurawiony i w zasadzie nie spełnia swojej roli ogrodzenia, a po
    > usunięciu cegieł coś trzeba z tym zrobić (założenie czegoś nowego - choćby
    > nowej siatki to też wydatek istotny dla tej pani. Na pewno nie jest w
    > stane zrobic tego od razu - kwestia finansowa)

    Znajomy jest właśnie po takich samych oględzinach. Zajął pas drogi - o szer
    0,7m i długości 3m. Posadził na tym pasie - przed swoim płotem iglaki.
    Wszystkim, łącznie z wypisującymi "mandat" się to rozwiązanie bardzo podoba.
    na tym pasie zdm nie zrobiłby nigdy nic - poza ewentualnie trawnikiem. Po
    tej stronie drogi chodnika nigdy by nie było więc znajomy zadbał o to żeby
    było ładnie. Niestety przepisy mu nie pozwalają na to.

    Radzę więc przełożyć cegły na drugą strone płotu. Chyba najprostsze i
    najtańsze rozwiązanie.

    --
    PawełJ