  • Data: 2008-06-05 10:42:44
    Temat: Re: spółdzielnia, uchwała, prawo telekomunikacyjne i antena
    Od: Neptun <n...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:
    > poszukaj na grupach związanych z radiem amatorskim Dużo tego.
    > jednym słowem sąd może im nakazać wpuszczenie cię ale będziesz sie parę
    > lat kopał z koniem zanim swoje osiągniesz.
    > pamiętam też gdzieś wątek ze UOKiK wypowiedział się, że jest to nierówne
    > traktowanie podmiotów i zabronił praktyk gdzie jednego wpuszczamy, a
    > drugiego nie.

    Tak wiem że jest tego multum czytam czytam i zastanawiam się co dalej
    nie chcą mnie wpuszczać na dachy gdzie mam sprzęt niby nie legalnie
    ale mam tam klientów których mam od kilku lat i nie chce z nich o oni ze
    mnie rezygnować!! na razie triki i fortele z wchodzeniem wystarczają
    a to dorobiłem sobie kluczyk do kłódki a to jest tak zamknięte ze da sie
    przecisnać a to drabinka na balkonie i wchodze na dach..

    i teraz czy mam wziąć to pismo co dostałem od nich wziąć art 140. i
    pojechać do starosty czy do burmistrza miasta najpierw i zrobić chryje?

    POzdrawiam
    Marcin S.