  • Data: 2004-07-01 07:23:09
    Temat: Re: spadek
    Od: "Grzesiek S." <g...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" <m...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
    news:2920.00000943.40e34289@newsgate.onet.pl...

    Witam jeżeli można to podłączę się do pytania tylko trochę zmienię treść
    > Wyobrazmy sobie taka sytuacje. Umiera samotna osoba. Nie miala dzieci,
    Jego żona już wcześniej zmarła i nie ma spadkobierców w jej linii (czyli
    jedyni do podziału to krewni z linii właśnie zmarłego)
    Nie ma żadnych testamentów.
    Sąd podzielił wszystko na pół. Połowę dla krewnych z linii zmarłego a połowę
    dla państwa. Czy dobrze zrozumiałem? Dlaczego nie całość?
    Jak to się ma do prawa?
    Proszę o odpowiedź albo mnie gdzieś skierować.
    Pozdrawiam G.S.