  • Data: 2009-09-03 19:15:04
    Temat: Re: spadek
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX Przekliniak wrote:
    > witek ni au koto ha itsumo tanosii

    > Bo tak mi się podoba.

    > A co to ma do rzeczy?

    odpisalem ci w innym poście.

    Jeśli sie nie dogadacie co do zrzeczenia się spadku, to inaczej niż przy
    zrzeczeniu, odrzucenie spadku spowoduje przejście go na twoje dzieci. A
    tego o ile są niepełnoletni odrzucic się nie da bo sąd się na to nie zgodzi.
    W efekcie spadkobiercami zostaną twoje dzieci zamiast ciebie.
    No chyba, że ci to odpowiada.